Admission Magkeda

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    hogwarts Forum Index -> Salles de Classe -> Sondages
Pour ou contre l'entrée de Magkeda dans l'alliance?

Pour
100%
 100%  [ 6 ]
Contre
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 6

Author Message
Avril
Amis

PostPosted: Sun 20 Feb - 21:52 (2011)    Post subject: Admission Magkeda Reply with quote

Pour ou contre son acceptation au sein de l'alliance?

Back to top
Publicité

PostPosted: Sun 20 Feb - 21:52 (2011)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Kisuke
Guest

PostPosted: Sun 20 Feb - 22:20 (2011)    Post subject: Admission Magkeda Reply with quote

Pour, il a les bases et il apprendra.

Back to top
lexlex123
Guest

PostPosted: Sun 20 Feb - 22:26 (2011)    Post subject: Admission Magkeda Reply with quote

Pour évidemment !

Back to top
Clementine
Directeur de Serpentard

PostPosted: Sun 20 Feb - 22:52 (2011)    Post subject: Admission Magkeda Reply with quote

Pour,si sa description est exacte il est plus agé que nous, un peu de sagesse ds nos rangs =)

Uploaded with ImageShack.us

Back to top
Amis

PostPosted: Mon 21 Feb - 01:08 (2011)    Post subject: Admission Magkeda Reply with quote

Pour aussi.

Back to top
magkeda
Directeur de Serdaigle

PostPosted: Mon 21 Feb - 22:14 (2011)    Post subject: Admission Magkeda Reply with quote

Ma description est exact et merci de vos vote

Uploaded with ImageShack.us

Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    hogwarts Forum Index -> Salles de Classe -> Sondages All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Administration Panel | Xooit.com free forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Cookies | Charte | Conditions générales d'utilisation